שאלות ותשובות

צור קשר aviben@nexi.co.il

הזמנות

&nbsp

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הפריטים שאתה אוהב ולהוסיף אותם לסל הקניות. מעתה תוכל להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצה, להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לקופה, שם תוכל גם לבחור האם לסיים את הרכישה כאורח באתר ללא רישום או להירשם עם פרטיך האישיים. כל שנותר לך לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום לבחירתך, וזהו זה! החבילה המשמחת שלך כבר יוצאת לדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

&nbsp

לא, ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה, משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

&nbsp

אין בעיה, צור איתנו קשר ונשמח לעזור: אנחנו זמינים בצ'אט הישיר באתר, במייל aviben@nexi.co.il ובטלפון: 050-6044343. בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 20:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 08:00 - 13:00.

משלוחים והחזרות

&nbsp

במידה והזמנת משלוח במשלוח מהיר, יישלח אלייך מייל עם לינק לאתר UPS ישראל ומספר מעקב אחר החבילה, כך שתוכל ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית, השליח יתאם את הגעתו במספר הטלפון שהזנת.

&nbsp

במשלוח מהיר החבילה תגיע לסניף הקרוב לביתך עד 2 ימי עסקים - לרוב לפני כן. שים לב – יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.

&nbsp

שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא . אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:30 בטלפון 050-6044343 . לאחר שעות אלו, ניתן ללפנות אלינו בצ'אט או לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא.

&nbsp

שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא . אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:30 בטלפון 050-6044343 . לאחר שעות אלו, ניתן ללפנות אלינו בצ'אט או לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא.

&nbsp

שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא . אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:30 בטלפון 050-6044343 . לאחר שעות אלו, ניתן ללפנות אלינו בצ'אט או לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא.

&nbsp

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך.באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות: 1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו.2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל.3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח אליך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.

&nbsp
 
&nbsp